Co to jest marketing wielopoziomowy FM World?
Marketing wielopoziomowy (MLM) to termin opisujący sposób wynagradzania osób, które dzięki swojemu zaangażowaniu sprawiają, że rozwija się sieć sprzedaży której członkowie dostarczają produkty wysokiej jakości i o atrakcyjnej cenie lub usługę od producenta lub usługodawcy do klienta.
MLM jest to więc tworzenie organizacji, w której wiele osób sprzedaje niewiele produktów lub jedynie kupuje je dla siebie i rodziny.
Marketing wielopoziomowy polega na tym, że każda osoba w zbudowanej przez Ciebie strukturze sprzedaży ma własnych klientów, którym dostarcza produkty zgodnie z ich oczekiwaniami. Artykuły oferowane w MLM (FM World) są wysokiej jakości w przystępnej cenie a jest ona bardzo często znacznie niższa w porównaniu do przedmiotów podobnej jakości w sklepach. Niższa cena wynika z omijania w marketingu wielopoziomowym sieci pośredników oraz reklamy zewnętrznej. Duże znaczenie ma również fakt, że towar jest sprzedawany z pominięciem sieci tradycyjnych sklepów .
W Polsce działają również nielegalne piramidy finansowe, w których nie ma zazwyczaj towarów lub występują pseudo towary.
Najważniejszą cechą marketingu wielopoziomowym jest to, że osoby w budowanych zespołach zarabiają na sprzedaży prowadzonej osobiście oraz otrzymują prowizje z sprzedaży partnerów zarejestrowanych przez siebie w swoim zespole zgodnie z opracowanym przez FM World ( firma MLM) systemu wypłat.
W piramidzie finansowej zarobek pochodzi wyłącznie z bardzo wysokiego wpisowego, wpłacanego przez nowych członków struktury za prawo włączenia się w tę strukturę. Partnerzy Biznesowi W FM World nie zarabiają na samym pozyskiwaniu nowych osób ponieważ jest to klasyczna firma działająca w systemie marketingu wielopoziomowego.