FM Group logo

Strona niezależnego Partnera Biznesowego, nie będąca oficjalną stroną internetową FM WORLD POLSKA. FM WORLD POLSKA nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na tej stronie internetowej.

 

Początki FM Group – 2004 rok i dalsza historia

Artur Trawiński założył w 2004 roku firmę MLM – FM Group  i na początku podstawową działalnością była sprzedaż perfum FM by Federico Mahora. W ofercie było 45 nut zapachowych. Obecnie jesteśmy liderem w branży MLM oraz marką, która łączy ludzi nietuzinkowych, z pasją oraz takich, których celem jest zmiana swojego życia i stawiają w nim na nową jakość.

Od 2004 roku produkcja naszych perfum jest zlokalizowana pod Wrocławiem w wytwórni perfum PERFAND, której właścicielem jest Andrzej Trawiński ojciec Artura. Do produkcji wysokiej jakości perfum FM by Federico Mahora kompozycje zapachowe są tworzone przez perfumiarzy w niemieckiej firmie Drom Fragrances.

Natomiast już po kilku latach właściciel FM Group zdecydował się na poszerzenie swojej działalności o coraz to szerszy asortyment. Aktualnie w ofercie FM Group World pojawiają się nowe produkty kosmetyki Make up, kosmetyka pielęgnacyjna, produkty naturalne UTIQUE, kawy i herbaty, chemia gospodarcza a nawset oferta telefoniczna. Obecnie nasze produkty są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na kilku kontynentach.Dostarczamy wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie bezpośrednio do domów Klientów, z pominięciem tradycyjnej sieci sklepowej

w 2016 roku właściciel marki FM Group Artur Trawiński postanowił aby wizerunek FM odzwierciedlał to, czym marka FM jest dziś – wielką korporacją z ogromnym potencjałem. Obecnie nasza firma jest znana na kilku kontynentach a katalogi są tłumaczone aż na 26 języków.

FM World to marka dojrzała, zdecydowana a przede wszystkim godna zaufania dlatego zasługuje na nową oprawę graficzną. W kwietniu zostało zaprezentowane nowe logo korporacyjne, które odzwierciedla osobowość marki FM ponieważ te cechy udało się zamknąć w logotypie, który od teraz będzie towarzyszyć naszej firmie FM World

Natomiast nowe produkty są sygnowane marką FEDERICO MAHORA

Proces zmian potrwa dwa lata a design opakowań zostanie zmieniony tak, aby odzwierciedlał ich unikalną jakość.

Tagi: , , , ,