FM Group logo

Strona niezależnego Partnera Biznesowego, nie będąca oficjalną stroną internetową FM WORLD POLSKA. FM WORLD POLSKA nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na tej stronie internetowej.

 

Lider sprzedaży – FM WORLD

W celu osiągnięcia sukcesu w sprzedaży produktów FM World przekazuj informacje naturalnie i z przekonaniem. Często sprzedajemy „coś” w sposób nieświadomy ponieważ wystarczy wzbudzić w Twojego rozmówcy chęć posiadania.

Sukcesem jest umiejętność mówienia odpowiednich rzeczy odpowiedniej osobie. Aby uzyskać informacje o zainteresowaniach i potrzebach klienta słuchaj go 80% czasu a tylko 20% czasu rozmowy mów Ty. Tylko wtedy będziesz wiedzieć co klient chce usłyszeć oraz czego doświadczyć. PAMIĘTAJ! Mów krótko i zwięźle.

Najważniejszym aspektem dobrej sprzedaży jest podstawowa wiedza o tym co interesuje Twojego klienta. Należy pamiętać, że każdego człowieka najbardziej interesuje to co jego dotyczy dlatego należy ten punkt widzenia klienta wziąć pod uwagę w procesie sprzedaży.

Przekierowanie uwagi z siebie na klienta jest podstawą do tego, aby zacząć wyszukiwać w asortymencie FM World te elementy, które zwiększą jakość życia Twojego klienta ponieważ takie działania pozwolą zaspokoić jego potrzeby.

Przekierowanie uwagi na Twojego rozmówcę (czyli jego potrzeby) jest dla Ciebie najważniejsze ponieważ powoduje to jego samozadowolenie. Dzięki temu dokonuje on zakupu produktów i chętnie wyjmuje pieniądze z portfela.

Jeśli klient widzi, że to on jest ważny dla Ciebie w wzajemnych relacjach to wtedy lepsza (TAŃSZA) oferta wcale nie znaczy, że jest dobrym wyborem. Taki sprzedawca jest uważany za eksperta.

Odpowiednie podejście do klienta i podkreślenie w wzajemnych relacjach, że jego potrzeby są dla Ciebie ważne sprawią, że lepsza oferta (tańsza) nie musi być dla niego najlepszym wyborem. Klient sprzedawcę, który podkreśla ważność jego racji uważa za eksperta w danej dziedzinie.

W czasie rozmów sprzedażowych zawsze myśl o tym co możesz zrobić dla swojego klienta:

  • Klient musi zawsze czuć Twoją opiekę
  • Klient musi mieć wsparcie w uzyskaniu informacji ważnych dla niego

Twój zarobek nie może być celem ponieważ klient to czuje a on powinien widzieć w kontaktach z Tobą pomoc i wsparcie.

WAŻNE!

Aby przekierować uwagę na rozmówcę musimy nauczyć się myśleć tak jak nasz rozmówca. Pomocą jest pytanie: „CZEGO ON POTRZEBUJE” (Twój rozmówca).

 

Tagi: